недеља, 13. новембар 2016.

Ajmokac



Jesen u svoj svojoj raskosi boja i lepote donosi sa sobom i ono manje lepo, donosi prehlade. U skladu sa tim pocinjem ovom ukusnom corbicom koju mi je mama uvek kuvala, narocito kada sam bila prehladjena. Savrsen spoj kokosje supice i puno belog luka.

Sastojci:

- Belo meso sa koskom (originalna verzija)  ili 2 batka sa karabatkom ( ja preferiram )
- Ceo cen belog luka ( moze i manje ali i vise, sve zavisi od ukusa )
- 4 kasike belog ili kukuruznog brasna
- 1 do 2 kasicice ulja
- Kockica supe

*** moze i ne mora:

* Djumbir - otprilike 1-2 cm debljine
* 1 kasicica kurkume
* 1/2 do 1 kasicice kima
* 2-3 kapsule Cardamom-a ( pred kraj kuvanja izvaditi iz corbe )
* 3-4 karanfilica ( pred kraj kuvanja izvaditi iz corbe )

Priprema:

Meso staviti da se kuva i kada voda prokljuca staviti kockicu supe da se kuva zajedno sa mesom.
Kada je meso kuvano izvaditi iz serpe da se prohladi i potom ga iscepkati, moze i da se secka ali ja volim bas onako kako je spremala moja mama.


Beli luk i djumbir sitno iseckati i dodati cardamon, karanfific, kim i kurkumu u supu  (vatru smanjiti). 


U medjuvremenu u tiganj sipati ulje i kada se ulje zagreje dodati brasno. Brasno treba proprziti na umerenoj temperaturi uz stalno mesanje da ne bi zagorelo. Kada brasno dobije blago zutu boju ukloniti sa vatre i polako dodavati u corbicu koja se kracka sve vreme na srednjoj temperaturi, naravno uz stalno mesanje.



Prijatno :-)











Нема коментара:

Постави коментар