понедељак, 28. новембар 2016.

Molitva šumi

 Molitva šumi



MOLITVA ŠUME :

" Čovječe, kad pored mene prođeš,
nemoj podići ruku ni na jedno stablo,
ni na jedan grm.
Nemoj me nepromišljeno ozlijediti.
Ja sam toplina tvoga doma
i ognjišta u hladnim zimskim noćima,
prijateljski hlad i štit od vreline ljetnoga sunca.

Ja sam drvo tvoje kolijevke,
trijem tvoje kuće, daska tvojega stola,
postelja na kojoj spavaš i odmorište vječnog počinka.

Čovječe, poslušaj me i usliši molitvu moju:
Ne ruši me nepotrebno,
ne spaljuj me nepažnjom, ne sijeci me nerazumno,
ne ozlijedi me bezobzirno.
Očuvaj me za svoju djecu.

Prolazniče !
Kad pored mene prođeš
I poželiš podići svoju ruku na mene,
Pazi, nemoj me ozlijediti jer:
Ja sam trijem tvoje kuće,
Daska na tvome stolu,
Postelja na kojoj spavaš,
I drvo od kojeg gradiš.
Tvoja lađa,
Ja sam držalica tvoje motike,
Vrata tvoga obora,
Drvo tvoje koljevke
I mrtvačkog sanduka.
...
Prolazniče, slušaj moju molitvu:
Ne ozljedi me! ”


Ne znam ko je autor ove prelepe pesme ,ali trebalo bi da se držimo ovih reči kao životnog pravila koje će nas usmeravati da se uvek podsetimo da je priroda naša majka i naš život . Potrebno je dostići toliku svest da kada se nađemo ispred nekog starog ogromnog drveta dobijemo želju da zagrlimo to  drvo i doživimo ga kao biće koje oseća naše emocije i naš dodir , kao biće koje razume nase misli i da smo sigurni tog trenutka kada ostvarimo fizički kontakt sa njim da je ono srećno i zahvalno zbog ljubavi koju smo mu pruzili. Tada je potrebno otvoriti um i upiti svu pozitivnu energiju koju ce nam drvo pokloniti za uzvrat naše ljubavi i pažnje prema njemu.Poklon koji se dobija za nekoliko minuta iskrene ljubavi i pažnje je neprocenjiv . Oseca se veliki priliv energije , dolazi nova snaga , a stres nestaje , ostaje srce puno ljubavi ispunjeno srećom. Da, potrebno je raditi na tome, da drvo ne bude samo drvo za vas , već da drvo dobije drugu dimenziju u vašem umu , tj. ono što ono i jeste , stvorenje šume. Takođe morate prepoznati svoje drvo jer nije svako drvo isto , ali o tome više ubuduće .... 



Нема коментара:

Постави коментар