понедељак, 13. фебруар 2017.

Satars ili Becarac

Sataras ili Becarac. 



Ako imate kojim slucajem u frizideru viska paradajza i paprike mozete uvek spremiti starinski obrok Sataras ili nekima poznaiji kao Becarac.

Neki se ne slazu da je to jedno te isto jelo, te nailazimo na interpretacije da je jedno sa jajima ili mesom a drugo bez. U svakom slucaju osnova je ista: paprika, paradajz i luk te se necu dalje baviti razlikama u imenu.

Ovo jelo bolje praviti leti, jer sam sastav jela to podrazumeva, ali posto je moderan zivot omogucio coveku da mu je i usred zime dostupno voce i povrce, moguce je i zimi se povremeno zasladiti ovakvom zakuskom. Ja sam ovo jelo pravila jer mi je ostalo previse paradajza i postao je vec polako mekan. Tako smo usred zime suprug i ja kuskali socan sataras na moj nacin :)

Sastojci:

4x jaja
3x velike paprike ( ja sam koristila babure, ali ne mora. )
1x crni luk
So, biber po ukusu

Dodatni sastojci koje ja koristim, vi mozete i ne morate:

1x kasicica kima ( omega 3, omega 6, dobro za probavu... )
1x kasicica susama ( omega 6, pomaze kod povisenog holesterola, snizava pritisak...)
3  cena belog luka
1/2 kasicice kurkume  ( antioksidant, dobra za varenje, holesterol, kod menstrualnih tegoba...)
1-2 kasike paradajz pirea





Postupak: 

sve sastojke sitno iseckati i prvo proprziti paprike i luk.


Kada su paprike i luk skoro potpuno uprzeni dodati i beli luk a kada se to sve zajedno proprzi onda se dodaju zacini i paradajz kao i paradajz pire. Sve lepo promesati, sacekati da se paradajz dobro ukrcka i na kraju dodati jaja. Posoliti i pobiberiti i sve zajedno lepo mesati dok se jaja ne ispeku.


Prijatno :-)

Vasa Voda



Нема коментара:

Постави коментар