недеља, 26. фебруар 2017.

Slatki krompir iz rerne

Sta za rucak?
Slatki krompir iz rerne ili djuvec kako bi rekla moja mama


Potrebno:

-1x veci plavi patlidzan
-1x veci slatki krompir ( oko 400-500gr. )
-oko 600-800 gr. obicnog krompira
-ulje

Moze i ne mora od sastojaka:

-jedan svezanj svezeg korijandera ili persuna ( po zelji )
-1x supena kasika crnog ili braon semena senfa ( moze se kupiti u azijskim radnjama )-ovo naravno   po ukusu. Ja ga uvek koristim i zbog ukusa a i zbog toga sto je zaista zdrav.
-So i zacini po zelji, ja obicno koristim mesavinu italijanskih zacina, moze i samo suseni bosiljak

Postupak:

Svo povrce iseckati na kockice otprilike 1 cm ( ovo opet po zelji ). Zaciniti, vrlo malo pouljiti i peci u rerni na 200 stepeni.



U manjem tiganju sipati pola soljice ili cak i celu soljicu ulja, zagrejati i kada je ulje vrelo sipati kasiku semena senfa. Semenje ce poceti da pucketa i nakon otprilike jednog minuta je gotovo. Povrce preliti ovim uljem , promesati i ponovo vratiti u rernu da se pece.



Nakon 30-ak minuta je povrce gotovo, mada ja uvek predhodnno prvo probam krompir i ako je on pecen onda je i ostalo povrce peceno.

Izvaditi iz rerne i posuti sitno seckanim persunom ili korijanderom i sve lepo promesati.



Ide fenomenalno kao prilog uz ribu ili meso, ja volim i samo povrce da pojedem uz neku zelenu salatu.

Prijatno!

Vasa Voda :-)




Нема коментара:

Постави коментар